مشکل پوسته شدن لایه روی کفپوش pvc

ساختمان لایه های مختلف کفپوش pvc
1,849

مشکل پوسته شدن لایه روی کفپوش pvc

پیش از این در مورد ساختمان لایه های مختلف کفپوش pvc مطالبی بعرض رسیده است. در اینجا میخواهیم به یک ایراد فنی بپردازیم که در همین ارتباط است.

ساختمان لایه های مختلف کفپوش pvc

کفپوش های پی وی سی را اصولا در صفحات بزرگ تولید میکنند. این صفحات پس از طی مراحل مختلف پرس ( press ) رویه های پارکت لمینت و UV به لایه pvc زیرین, به ابعاد مورد نظر برش خورده و آنگاه بسته بندی و روانه بازار میگردد.

یکی از مشکلات فنی در موقع press آنست که یکی از لایه ها به لایه زیرین بصورت کامل نچسبیده باشد. تغییر نگهانی گرما در موقع press ( بر اثر تغییرات ولتاژ و غیره) یا زمان ناکافی مرحله تثبیت, از جمله عواملی است که میتواند باعث بروز این اشکال فنی گردد. در چنین حالت لایه روی pvc در اثر کمترین سایش باصطلاح وَر می آید.

نمونه پوسته شدن لایه روی کفپوش pvc

در صورت بروز این اشکال, بهترین کار تعویض تایل های معیوب است. در چنین حالتی باید از تایل هائی استفاده شود که با همان سریال تولید شده اند.

چنانچه قبلا نیز خاطرنشان شده, از آنجا که بجهت فنی امکان تولید کاملا همرنگ دو کد همسان در فاصله زمانی مشخص وجود ندارد, بهتر است در موقع سفارش هر نوع کفپوش ( از جمله کفپوش pvc ) کمی دست بالا گرفته و به تناسب متراژ کار, یک یا چند کارتن کفپوش اضافی  خریداری نمائیم تا در صورت بروز هرگونه مشکل, نیازی به تعویض تمام یا بخش بزرگی از کفپوش قبلا نصب شده نباشد.

از آنجا که ممکن است مدتها به این کفپوش های اضافی نیاز نباشد, نگهداری از این کفپوش های رزرو تابع شرایط دما, نور و . . . رطوبت خاص است که معمولا روی کارتن بسته بندی توضیح داده شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.